martes, noviembre 27, 2007

The key to reserva

Etiquetas: , , , ,

5 Comments:

At 28/11/07 10:25, Anonymous Anónimo said...

l'havia vist. és espectacular. per fi freixenet deixa l'horterisme de les bombolles daurades i se'ls gasten per fer algo que val la pena.

nsb

 
At 28/11/07 20:06, Anonymous Anónimo said...

Doncs a mi no m'agrada. Tot l'any esperant l'anunci de Freixenet, així com el de Codorniu, que marca (cada cop més aviat) l'inici de les Festes de Nadal, igual que espero amb candeletes que s'encenguin les llums del Portal de l'Angel.
Els daurats, les bombolles, la música i els personatges somrients... potser és massa parafernalia.
Però si més no, no crec que un anunci que es publica durant aquests dies (a partir del 7 de Gener ja no es veu cava?)reflexi un anunci especial de Nadal com ens donen a entendre.
On està la festa que relaciona el cava, la unió de les copes...? a mi l'Scorsese me la bufa, prefereixo el Nadal.

Estela

 
At 29/11/07 08:54, Blogger aXeLereitor said...

Estela, em sembla una opinió molt respectable, però discrepo.

Entenc que hi hagi gent, com tu, que els hi "tira" més la visió més tradicional, iconografia típica, daurats, llumetes, etc...

Però personalment crec que ja s'ha acabat aquesta fòrmula.

Avui en dia si vols cridar l'atenció i ser diferent has de cercar noves maneres. I crec q Freixenet s'ha inventat una molt bona i que crec que crearà "escola"...

Temps al temps.

 
At 29/11/07 10:36, Anonymous Anónimo said...

home, suposo que hi haurà un anunci a televisió a partir d'imatges d'aquest curtmetratge o del que sigui (això dura 8 minuts i picu). Suposo que al final hi haurà l'scorsese dient "freixenet les desea felices fiestas" o algo així..

ah, realment és així: a partir del gener, les vendes de cava baixa en picadíssim..
nsb

 
At 29/11/07 10:44, Blogger aXeLereitor said...

Igualment, jo crec que aquest anunci té una intenció més internacional que no pas nacional.

A nivell nacional, el simple fet de ser-hi a televisió ja els hi serveix; jo crec que han volgut crear una imatge internacional potent i moderna. I sincerament ho han aconseguit (per mi).

 

Publicar un comentario

<< Home